Filmy samotność, morderstwo

Przeszukaj katalog

Zestawienie najlepszych i najpopularniejszych filmów w których występuje samotność, morderstwo. Zobacz zwiastuny, oceny, oraz dowiedz się kto reżyserował i jacy aktorzy występowali w tych filmach.

Znaki

6,4
Graham Hess (Mel Gibson), farmer z małego, prowincjonalnego miasteczka w Stanach Zjednoczonych, odkrywa na swym polu tajemnicze znaki - kręgi i linie tworzące skomplikowane wzory. Początkowo sądzi, że są one dziełem żartownisia, który chciał wywołać fałszywy alarm. Szybko jednak zmienia zdanie: z telewizji dowiaduje się, że podobne znaki pojawiły się na całym świecie, a nad Meksykiem zaobserwowano niezidentyfikowane obiekty latające...
Pozwól mi wejść to ukazana w niecodzienny i wyjątkowy sposób opowieść o prawdziwej przyjaźni. Do budynku, w którym mieszka Oskar (Kåre Hedebrant) wprowadza się Eli (Lina Leandersson) - na pozór normalna i spokojna dziewczynka. Zaraz po tym, w miasteczku dochodzi do okrutnych zbrodni. Chłopiec zapoznaje się z nową sąsiadką. Koleżeństwo bardzo szybko przeradza się w przyjaźń. Jednak czy przetrwa ona, gdy wyjdzie na jaw skrywana przez Eli mroczna tajemnica?

Gladiator

8,4
Rzymski generał, mający zasiąść na tronie po śmierci cesarza, zostaje skazany na śmierć przez żądnego władzy syna zmarłego monarchy.


W tropikalnym klimacie, wśród bogactwa kultur, w Miami działa zespół detektywów Horatia Caine’a. Jest w nim piękna, wykształcona Calleigh Duoquene, specjalistka od balistyki, Tim Speedle, doskonały oficer śledczy, znający wszystkie ulice i zaułki miasta, Eric Delko, przed którym drogi wodne Florydy nie mają tajemnic i wreszcie Alexx Woods, koroner. Wszyscy ci oficerowie zbierają dowody, analizują zbrodnie i przemawiają w imieniu tych, którzy mówić już nie mogą – ofiar.

Gorączka

8,2
Nakręcony w Los Angeles film skupia uwagę na dwóch antagonizujących ze sobą postaciach: przestępcy dokonującym zuchwałych i misternie zaplanowanych napadów – Neilu McCauleyu (Robert De Niro) – oraz nie mniej intensywnie kroczącej przez życie osobowości, choć pojmującej porządek tego świata z punktu widzenia stróża prawa – przebiegłym i wytrawnym oficerze z wydziału do spraw zabójstw policji Los Angeles – Vincencie Hanna (Al Pacino).
Cara Jessup (Julianne Moore) jest specjalistką w dziedzinie rozpoznawania syndromu osobowości mnogiej. Kontakt z czystym złem uosabianym przez nowego pacjenta-przestępcę (Jonathan Rhys-Meyers) podważa wszystkie teorie naukowe Cary. Gdy jej ojciec ginie w niewyjaśnionych okolicznościach, a życiu córki zacznie zagrażać nieuchwytny psychopata, Cara z przerażeniem odkrywa, że za zbrodnią może stać siła, która wymyka się racjonalnym metodom śledczym...
Akcja filmu toczy się w jednej z biedniejszych dzielnic Los Angeles. Jest rok 1984, Tre Styles (Cuba Gooding Jr.) wysłany zostaje prze matkę do ojca (Laurence Fishburne), by ten dopilnował aby syn wyrósł na mężczyznę. Młody szybko zaprzyjaźnia się z sąsiadami Darinem (Ice Cube) i Rickiem (Morris Chestnut), i razem z kilkoma innymi miejscowymi tworzą małą grupkę. Mija kilka lat, większość znajomych Tre ma już za sobą konflikt z prawem, ale on jest ciągle dobrym uczniem i stara się nie wpadać w kłopoty. Jednak życie na przedmieściach nie jest takie proste, i prędzej czy później będzie musiał zderzyć się z brutalną rzeczywistością...
Tokijskie nastolatki umierają po obejrzeniu tajemniczej kasety wideo. Jedną z ofiar jest Tomoko - siostrzenica popularnej dziennikarki Reiko Asakawy. Kobieta postanawia zająć się tą zagadkową sprawą. Odnajduje kasetę i postanawia obejrzeć nagrany na niej film. Chwilę po obejrzeniu nagrania dzwoni telefon - nieznana osoba informuje ją że za siedem dni umrze.
Młoda rozwiedziona kobieta rozpoczyna nowe życie. Wraz z córką przeprowadza się do nowego mieszkania. Pragnie zapomnieć o nieudanym małżeństwie i poświęcić się wychowaniu dziecka. Jednak niespodziewanie dom zdaje się ożywać: wydaje tajemnicze odgłosy, pojawiają się dziwne zacieki czarnej wody i zdarzają dziwne wypadki.
Młody, inteligentny i niedoświadczony autor wystawianych na Broadwayu sztuk Barton Fink przybywa w 1941 do Hollywood, gdzie na zlecenie despodycznego magnata filmowego ma napisać scenariusz dla trzeciorzędnego filmu o zapaśnikach. Przeżywa on niemoc twórczą podczas desperackiej próby sprawdzenia się w gatunku twórczości, do którego nie ma żadnego stosunku. Musi też uznać wyobcowanie w kontakcie z pospolitą kulturą mieszczańską, z którą właściwie czuje się związany. Urozmaicenie przynosi mu znajomość z nieco maniakalnym, ale przyjaznym lokatorem z sąsiedniego pokoju. Kiedy później okazuje się, że jest on wielokrotnym mordercą, Barton Fink zostaje wplątany w niebezpieczne wydarzenia, z których z trudnością uchodzi z życiem.
Słowa kluczowe

Proszę czekać…